ادکلن مردانه مارک جوزف انی تایم مدل Marc Joseph any time

 

 

توضیحات کامل :

 

 

آقایان می توانند خودشان بهار و تابستان را با یک چیز کوچولو خنک کنند و از آن دو فصل نهایت خوش گذرانی و خنکی را دارا شوند . واسه این کار آقایان به یک ادکلن خنک و ملایم و با کیفیت نیاز دارند . ادکلنی که بتواند آن ها را در دو فصل بهار و تابستان همیشه خنک نگه دارد . یکی از ادکلن هایی که می تواند خود را به آن ها ثابت کند و مورد توجه شان قرار بگیرد ادکلن مردانه مارک جوزف انی تایم مدل ( Marc Joseph any time ) می باشد . این ادکلن در سال 2010 توسط شرکت مارک جوزف ساخته و وارد دنیای عطر و ادکلن شد . ادکلن  انی تایم دارای رایحه ای خنک و ملایم بوده و مناسب روز های گرم سال می باشد . این ادکلن حجمی 100 میلی لیتری را دارا بوده و تا مدت زیادی شما را از ادکلن جدید بی نیاز می کند . ماندگاری ادکلن مردانه انی تایم  any time هشت الی دوازده ساعت بوده و از پخش بوی قویی برخوردار می باشد . ترکیبات این ادکلن شامل نت آغازی : ترنج ، فلفل صورتی ، گریپ فروت و نت میانی : اسطوخودوس ، آکواریوم‌ های آبزی ، برگ‌ های بنفش و نت پایانی : گل شاه پسند ،سنبل آبی ، خزه بلوط ،برگ درخت غان و آپیشن می باشد . گاه اینترنتی دوزین کالا ادکلن های خود را با قیمت های مناسب در اختیار شما عزیزان قرار می دهد . 

 

 

 

 

                         قیمت و  ادکلن مردانه مارک جوزف انی تایم مدل Marc Joseph any time

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

      قیمت و  ادکلن مردانه مارک جوزف انی تایم مدل Marc Joseph any time

WWW.DOZINKALA.COM


گاه اینترنتی دوزین کالا ادکلن ,time ,جوزف ,تایم ,مردانه ,مارک ,مارک جوزف ,ادکلن مردانه ,marc joseph ,مردانه مارک ,کالا ادکلن منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه شهرفایل نظافت منزل تهران قصه شب اشعار قیصر امین پور دانلود رایگان فیلم و سریال با لینک مستقیم فایلک بلاگ نیوز,اخبار مهم روز ای کاش کلاغه برسه به خونش !!!!!